Labdaros kampanijos metu „McDonald‘s“ kartu su lankytojais paaukojo 28 tūkst. eurų
„McHappy Day“ labdaros kampanijos metu „McDonald‘s“ kartu su lankytojais paaukojo 28 tūkst. eurų, kurie bus skirti paremti onkologinėmis ligomis sergančius vaikus. Lapkričio mėnesį surinktos lėšos už specialius kampanijos simbolius įsigytus bet kuriame „McDonald‘s“ restorane Lietuvoje prisidėjo prie „Mamų unijos“ statomų „Šeimos namų“ įrengimo.
Visą lapkričio mėnesį kiekvienas „McDonald‘s“ restoranų Lietuvoje lankytojas buvo kviečiamas dalyvauti „McHappy Day“ kampanijoje ir padėti labdaros ir paramos fondui „Mamų unija“ remti vaikus ir jų šeimas, suteikti jiems galimybę išlikti visiems kartu vienu iš sunkiausių gyvenime metu. Surinkta parama bus skirta „Mamų Unijos Šeimos namų“ įrengimui, kuriuose onkologinėmis ligomis sergantys vaikai galės gyventi kartu su savo šeimomis.
„Kiekviena „McHappy Day” metu surinkta auka yra svarbus indėlis siekiant suteikti visokeriopą pagalbą onkologinėmis ligomis sergantiems vaikams. „McDonald’s“ yra ilgametis „Mamų Unijos“ partneris – šiais metais, įtraukus mūsų partnerius ir „McDonald’s“ lankytojus, „McHappy Day” dar kartą parodė esąs vienijantis įvykis, kuriame kartu siekiame padėti daugiau vaikų pasveikti“, – komentavo Vladimir Janevski, „McDonald’s“ generalinis direktorius Baltijos šalyse.
„Šeimos namai” bus ne tik vieta, kurioje galės gyventi sergančio vaiko šeima, bet ir erdvė, leidžianti dalintis savo istorija bei išgyvenimais su kitomis šeimomis. Šis didelis ir gražus projektas statomas tik iš privačių lėšų, geraširdžių žmonių bei socialiai atsakingų įmonių aukų. Džiaugiamės, kad restoranų tinklas „McDonald‘s“ ir jo lankytojai taip pat prisideda prie patogesnės onkologinėmis ligomis sergančių vaikų ir jų šeimų ateities“, – sako „Mamų Unijos“ vadovė Justina Mėlinauskaitė.