Sergančių vaikų viešnagės prie jūros

2015 metų vasarą net 5 sunkiai sergančius vaikus kartu su visa šeima pakvietėme į Klaipėdą, pagaudyti vėją ir bangas Baltijos jūroje. Tai jau ne pirmus metus mums talkinančio klaipėdiečio Viliaus Jurkaus iniciatyva kartu su viešbučiu „Europa City Aurora Hotel“ Klaipėdoje ir Lietuvos jūrų muziejumi.

Ligoniukui ir jo šeimos nariams suteikiamos 2 nemokamos nakvynės viešbutyje „Europa City Aurora Hotel“ su pusryčiais, nepamirštamas apsilankymas Delfinariume.

2016 m. prie jūros viešės 5 ligoniukų šeimos.

Klaipėdoje viešėję sergantys vaikai ir jų šeimų įspūdžiai:

Lina (17 m., sirgo hočkino limfoma) ir jos šeima

Lina: „Pirmiausia norime padėkoti visiems prisidėjusiems prie mūsų kelionės – didelis AČIŪ JUMS:) Jau pirmadienio vakarą visa šeima susikrovėme daiktus, nes laukė ilga kelionė į Klaipėdą. Viešbuyje kambarys buvo nuostabus – gyvenome apartamentuose. Tą pačią dieną aplankėme Dino parką ir nuostabiai praleidome laiką vaikščiodami, fotografuodamiesi bei žiūrėdami 5D filmą. Antroje dienos pusėje grįžome į Klaipėdą ir susitikome su savanoriu Viliumi, smagiai pabendravome ir apsilankėme laive „Meridianas“. Apsilankėme ir Palangoje, Šventojoje – oras buvo puikus, tad fotografavomės ant tilto, išsimaudžiau fontane! 😉 Paskutinę viešnagės dieną lankėmės delfinariume. Ir nors kojos po aktyvių dienų buvo pavargę, noras pamatyti delfinus buvo didesnis. O jų pasirodymas – pasakiškas, labai patiko“.

Akimirkos »

Kajus ir jo šeima

Sveikstančio Kajaus mama Milda rašė: „Mūsų kelionė į Klaipėdą buvo saulėta nors aplink lijo lietus. Atvykus ir įsikūrus kambaryje pirmiausia nusprendėme aplankyti Klaipėdos miestą. Nuostabiai praleidome laiką, nors ne vieną akimirką buvo užklupęs lietus. Po daugybės įspūdžių Kajukas užmigo ant rankų…:) Antrąją kelionės dieną praleidome delfinariume. Ten tiesiog neapsakomai smagu! Broliukai Kajus ir Kasparas delfinų pasirodymą žiūrėjo sustingę ir apstulbę. Nesitikėjau, kad Kajukas išsėdės visą pasirodymą. Bet kai jis su didžiausiomis emocijomis stebėjo delfinus – man su vyru net ašaros išriedėjo. Tai buvo NEPAKARTOJAMA. Antrąją dienos dalį leidome Palangoje prie jūros. Mūsų šeimos kartu praleistas laikas buvo nuostabus, todėl norime padėkoti visiems prisidėjusiems prie mūsų kelionės – didelis jums ačiū!“

Akimirkos »

Evelina (15 m., sirgo leukemija) su drauge

„Mums labai pasisekė, kad tomis dienomis oras buvo puikus. Aplankėme daug nuostabių vietų: delfiunarimą, senamiestį, jūrą… Delfinariume buvo paruošta speciali programa, kuri išspaudė ne vieną ašarą. Labai smagu buvo, nes visi kartu palydėjome saulę – vaizdas nepakartojamas. Norime padėti už šią padovanotą kelionę į Klaipėdą, už nuostabiai praleistą laiką su nuostabiais žmonėmis“.

Dėkojame:

Viliui Jurkui;

Viešbučiui „Europa City Aurora Hotel“ ir jos vadovei Ramunei Vaitkienei;

Lietuvos jūrų muziejui ir jos vadovei Olgai Žalienei bei Ninai Puteikienei.

Galerija

Akimirkos iš projekto
Paspaudę mygtuką, būsite nukreipti į Paysera, kur galėsite pasirinkti aukojimo būdą per savo banką, kreditinę kortelę ir kitais būdais.
Pasirinkite Jums patogiausią aukojimą būdą: Global Giving aukojimo sistema (mygtukas „Give now“) arba Paypal mokėjimo sistema (mygtukas „Paypal“).
swedbank
Siųskite žinutę su tekstu „VAIKAMS” arba skambinkite trumpuoju numeriu 1344, kaina - 5 eurai.
Auka telefonu
1344
Paramos ir labdaros fondas Mamų unija
Įmonės kodas 302288579
Swedbank, AB filialas Lietuvoje
Banko kodas 73000
Sąskaitos Nr. LT 77 7300 0101 4079 5625
SWIFT kodas HABALT22
Auka į sąskaitą
Bet kuriame Lietuvos banko skyriuje arba naudojantis e-bankininkyste galite sudaryti periodinės paramos sutartį.